For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

piano,försenad,hemtar,väntar,hemma,lämna,Äntligen!

Idag hade vi sovmorgon till kl 10:20.
Fast det hade inte riktigt jag.
Klockan 09:15 började min piano-lektion.

 


KL 10 rusade jag iväg till skolan, vi hade NO(NV) och jag kom försent.


 Sedan hade vi lunch. Det var någåt man brukar få på  men jag kommer inte ihåg vad det heter.
PÅ rasten blev jag jagad tills det inte var rast längre och tills det var SO där vi pratade om HINDUDISMEN som säger att alla varelser på jorden är släkt så man får inte äta sina släktingar, därefter är de växt-ätande-tarianer.Sedan fortsattes jad att bli jagad tills att jag började n ny naturvetenskaplig-och-natur-orgenterings-lektion där vi kollade på döda organismiska saker i ett
microskop.

Jag fortsates inte att jagas till min lillasysters fritis-grejsimojs för att sedan kunna vänta i en timme i farstun innan min mamma släppte in mig för att lämna Linn och för att ett "Äntligen!" skulle komma!

Kommentarer

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)