For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Gomorrgon!

Klockan e halv 8 och jag sitter här framför daton. Jag drömde jätte roliga, fantasifulla och lärorika drömmar fat jag kommer inte riktigt ihå vad det var som jag drömmde... Gäsp... vi börjar 9 å 40 ida,skönt med såvmorrgon. Fast iförsig gick jag jö up för 10 minuter sen så det blev inte såm mycket sånmorron för mig.

förresten har ni drömt något som var roligt, lärorikt eller spännande (knasit går också bra...)

Gätte kul om ni skulle kommentera ett svar!


Kommentarer
Postat av: VL <33

tjenare!! tack för komentaren på min blogg, ville bara säga att om ni/du fortsätter att komentera på bloggen blir jag HaPPy!! kramizar VL <33

2009-09-08 Kl: 14:28:00
URL: http://loveyouvl.blogg.se/
Postat av: Catta

Snygg blogg gå gärna in på min!

2009-09-08 Kl: 18:18:44
URL: http://catiz.blogg.se/

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)