For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Torsda igen!

Tjoho!!
imorgon har jag sovmorron! Och föresten, jag glömde att hälsa... Hej oc... hopsan jag glömde att jag redan hade helsat men i allafall så har det varit en kul dag förutom geografiprovet som jag inte var så bra på. Och lunchen var inte heller så kul. Vi fick typ någon räk soppa. smaka inte på den men iallefall fick jag byta plats! Jag och min bästis Filip fick sitta brevid varandra i mitten av klassrumet!Smil En väldigt bra plats. Det hade jag inte trott. Hon som jag hade suttit vid, Lisa blev nog också glad. Inte bara för att hon slapp mig surhon fick nog också sitta vid sin bästis Agge.

Efter skolan gick jag till fritidsklubben med mina kommpisar innan jag gick och hämtade min syster. Så hände lite mera saker innan jag satte mig där jag sitter nu.

Ses!!

Kommentarer

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)