For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Söndag!

Tja!


Jag vakna klockan 6 today fast vi fick ändå brottom till min lilla systers aktivitet. När vi var halvägs komm vi på att vi hade tagit fel på en timme så vi var för tidiga. De lämna av mig. När jag komm hem ringde Filip och frågade om han fick följa med till min aktivitet. Det gick bra så sedan komm han hem til mig och så gjorde vi ingenting... tils han hade gått. Sedan somna jag.


Ses!

Kommentarer

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)