For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Okej... nu är det tisdag också

Hej!


Okej idag har det både varit kul och tråkigt (som alltid). Jag orkar inte skriva om vad jag har gjort i skolan så jag skriver om vad jag har gjort efter. Men vad gjorde jag effter skolan ... jo nu kommer jag ihåg det: Jag åkte hem! Å vet ni vad jag gjorde där jo jag spela piano... men vet ni vad? Jag spela inte bara piano utan jag åt också. Det trodde ni väl inte. Jag tror inte att ni bryr er äns så varför skriver jag det här då? Jo det är för att jag måste gå nu...


Ses!!!

Kommentarer

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)