For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Lördag igen!

Tja!

Idag har det både varit en tråkig och en kul dag. Det tråkiga var att jag typ hade feber (det känedes alle fall så...), mådde ila och hade huvudvärk+hosta (kanske överdriver lite men men...). Det roliga var att jag var först på min aktivitet där vi byggde lego-robotar. Sedan åkte vi till våra bekanta (Per & Ing-mari). Per jag och min lilla syster till Sydpoolen (Alltså inte rigtiga sydpolen utan äventyrsbadet "Sydpoolen"). När jag kom hostandes hem somna jag med en gång med kläderna på fast klockan bara var sju!


Ses!!

Kommentarer
Postat av: andrea

hallå där Leo. Kul med din blogg! Jag visste inte att du gick i circus skola, det vill jag gärna höra mer om. Kan du lägga upp bilder därifrån här på bloggen? Jag har en sida på Facebook. OM vi blir vänner där kan du se mina bilder från Kina. Kramar från andrea

2009-03-23 Kl: 15:19:40

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)