For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Jippi söndag!

Hej, jag vakna vid... det kommer jag inte ihåg. Jag åt frukost vid... vad har du med det att göra.
Sedan at jag INTE lunch. Åt typ nånting vid fyra. Sedan skulle jag gå på circus skola! Det var bara
filickor där, konstit tycker jag, det är jö så kul där. Humm... vad gjorde jag mer? Kommer inte ihåg...


Ses!


Kommentarer
Postat av: omar

den var bra men filmen var dålig ÄNDRA DEN åh skriv heldst nite palla palla pleas m.m. o heldst ändra din profil i skolan TACK jag gillar din personliga människa

2009-03-16 Kl: 15:55:00
URL: http://lplplp.blogg.se/

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)