For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Hej igen!

Jag har inte skrivit på länge men nu skriver jag allefall något. Vet ni hur man byter färg på texten?Vill du veta?Då får du säga till!!! Hmmm... jag kommer inte på vad jag ska skriva... jag kan inte skriva om min dag för jag har jö inte haft non kul dag men vad ska jag skriva om... mina kommpisar (Filip, Lisa, Andreas och Klicka inte här!!! )är nog bättre på det.
Ses!!!

Kommentarer
Postat av: anonym

snygg blogg jag älskar den jag ska tipsa alla mina vänner :)

2009-03-18 Kl: 16:26:35
Postat av: anonym

snygg blogg skitsnygg jag älskar den jag ska tipsa alla mina vänner :)

2009-03-18 Kl: 16:28:52

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)