For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Free day

Tja!!!


Okej... idag har jag haft sovmorrgon!Jag gjorde inte så mycket då men men... nu sitter jad här i en data-sal (sockerbiten) pappa hade nyss pratat med mig och jag fick så ont i örat.Det är konstigt men jag får ont i örat om jag pratar i mobilen en stund.Jag har börjat skriva mindre och mindre för det hender inte så mycket nu förtiden men jag hoppas att du som läser det här kommer att fortsätta att göra det.

Här är alle fall en video på lite roliga djur... Kolla in den:


eller den här:


Hoppas du tyckte att de var kul! Det är inte jag som har gjort de men om du vill se min kanal på youtube så klicka här!


Ses!!!

Kommentarer
Postat av: lena

roligt klipp

2009-04-05 Kl: 18:43:45

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)