For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Fredag tror jag?!

Hej igen, jag har inte fått skriva för ni vetdet där med viruset. Jag skälv tror inte att det är något farligt men man kan alldrig vara nog säker. Nu sitter jag på sockerbiten och skriver.

Föresten har ni hört det senaste om min kommpis? Han ramla i hund skit! som tur var hade han sina jumpabyxor med sig.

Föresten kolla in mina kommpisars sidor också: Andreas blogg, Mattes blogg, Lisas blogg och Filips blogg. ses!


Kommentarer

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)