For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Söndag, tror jag?

Idag (lördag..) har jag inte gjort så mycket förutom att komma en timme försent till skolan... Vad har jag gjort mer... jajuste ja idag måndag, Det är nog rätt!? har jag också blivit medlem på en sida som är jätte bra om man har en blogg!Du får massor av besökare!!!

Kommentarer

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)