For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Piano konsert!!! :{

Idag, söndag ska jag gå på piano konsert och jag ska spela en låt!!!

Lite pirrigt för jag har inte tränat så mycket, spelar fel ibland
sur
Men det ska bli kul!!!
Smil
Effter konserten spelade jag in mig själv fast det blev
 surDåligt:


Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: filip ts

cool film

2009-07-07 Kl: 14:08:55

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)