For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Nu sitter jag...

Nu sitter jag och tittar på "Allsång på skansen" samtidigt som jag skriver och läser om hur man gör ett mailformulär. Ett levande bevis på att pojkar kan göra flera saker samtidigt.

Jag vakna rätt så tidigt idag (not). Effter frukost gick jag, mamma och Linn ner till stranden. Tog båten och rodde till det glittrande havet!!!


Här är formuläret jag snackade om förut:

Motagarens namn:
Motagarens emailadress:
Ditt namn:
Din emailadress:
Ämne:
Meddelande:

Kommentarer
Postat av: filip ts

va jag fattar ingenting

2009-07-07 Kl: 14:20:51

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)