For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Hitta en kul grej...

Hej!!!

Idag, när jag surfade lite hittade jag en rolig grej... Jag vet inte vad jag ska använda den till men den kan vara bra och ha ibland om någon Tysk skulle besöka min blogg:



Nu sitter jag på mitt land-ställe och grubblar på vad jag ska skriva. Vi har haft myr invation! Och jag hr fått en Boe-Bot! Det är en robot som man programmerar med BASIC. Kul grej!!! När jag har läst ut boken på 900 sidor ska jag försöka bygga en egen robot. Här är en vidio på en kille som hade en wall-e leksak. Han satte i elektronik och programerade det och vips! så hade han en robot som han hade byggt själv:


Jag är inte alls lika bra, jag har jö bara läst 30 av 900 sidor...

Kommentarer
Postat av: filipts

2009-07-07 Kl: 14:11:21
Postat av: filip ts

vem var den där snabba pärsonen

2009-07-07 Kl: 14:11:56
Postat av: filip ts

vem var den där snabba pärsonen

2009-07-07 Kl: 14:12:22

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)