For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Grönalund!

Hej alla bloggare!

Jag är glad för idag(lördag) var jag på "Grönan" !!!

Jag tror att jag alldrig har åkt så här mycket på "Grönan" som jag gjorde igår. På tio timmar han jag åka över 30 atraktioner (Vissa åkte jag flera gånger)!! Det var kul det!!! Mina favoriter är "Insane", "Frittfall Tilt" och "Extrem". Det här var de jag åkte:
Blå tåget
Bläckfisken
Extreme
Flygande Elefanterna
Flygande mattan
Fritt Fall
Fritt Fall Tilt
Jetline
Katapulten
Kvasten
Kättingflygaren
Lilla Fritt Fall
Lustiga huset
Lyktan
Radiobilarna
Rock-Jet
Spökhuset
Tekopparna
Tele2 Insane
Vilda Musen

Kommentarer
Postat av: efe

leonard ljug inte du kan inte hinna så många grejer ch åka vissa flera gånger

2009-06-16 Kl: 10:41:59
Postat av: Leonard

Det har jag visst det!!!

Jag ljuger inte!!

Jag och min lillasyster sprang lustiga-huset 5 gånger på en kvart tillexempel!!!

2009-06-16 Kl: 22:16:03
URL: http://lplplp.blogg.se/

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)