For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Hjälp!!!

~¨~^k¤#~^¨~
Help! hela huset skaka! Även om det bara varade i en sekund eller två så blev jag jätte skraj!
Var det en bomb, blixt eller en jordbävning? Jag tror inte att det var blixten, även fast jag har hört att det kan hända när himlen är klar. En jordbävning? skulle inte tro det heller. Och om det inte häller är en bomb så vad kan det vara då?!


och föressten, besök
BloggPlus för att få mer besökare till din blogg!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

snälla, ta bort din ruta som kommer upp då man kommer in här. det är störande.jag är säkert inte ensam om att tycka det.

2009-07-02 Kl: 13:00:52
URL: http://www.jilina.se
Postat av: filip ts

det kan varit en sprängning

2009-07-07 Kl: 14:18:47

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)