For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Är det onsdag idag?

Hej! Är det någon som vet vad det är för dag idag? Det vet inte jag, men jag vett i allefall när jag börjar skolan. Det är den nionde, eller är det den tionde?
Idag har mamma bakat jätte gott bröd och jag hitta en rolig javascript kod. Jag har lagt till den i sido-spalten.

Kommentarer

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)