For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Idag

Varning: jag är ingen bra bloggskrivare! I dag har jag har jag inte haft så kul... först vakna av mitt hämska alarm(låter som ett brndalarm!). Missa bussen och kom nästan försent till skolan. på rasten rammla jag minst 10 gånger! När rasten var slut fick vi veta att gele godis består av gris hjärna, äcklit va. Men hjärna är ju ändå nyttigt. Vänta måste sluta jag har en tåkigläxa som måste göras...
sur

Kommentarer

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)