For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Vilket väder!!!

Jag tycker att SMHI's instrument är lite konstiga. Eller så är det vädret som lurar.
När de säger att det ska bli fint väder här på mitt landställe så blir det alltid dåligt. Men när de säger att det ska bli dåligt väder så blir det alltid fint! Jaa, det är jö som det låter, väder-lek.


Men nu är det iallefall fint väder, om man kallar 30* C för fint vädet. Vi ska nog ut med båten idag igen, jag och pappa. Mamma och min syster Linn är hemma i stan. De ska nog komma hit idag.


Förresten, har jag berättat att jag ska börja in ny skola, Mateusskolan. En sak som jag tycker är konstigt med den skolan är att de har en webbkamera:


Kommentarer

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)