For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)

Fredag!!

Hej!

För låt för att jag har varit overksam å ett tag men jag har inte haft tid. Nu sitter jag på sockerbiten(datakaffe). Innan des var jag på möte med recktorn men det vill ni nog inte veta mer om
 sur
. Nu har två till av mina klass kambrater skaffat blogg: Mattildaoch Rebecka

Kommentarer

Snälla kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
For now (2011) I (Leonard Pauli) am 13 years and are working on my first iPhone/iPad app. Also, i play piano and like to build stuff. This is my (satellite) site one.
This site is currently under construction.
@LeonardPauli (My Twitter)